Tunnustan etten ole nähnyt viittaamaasi elokuvaa. Ymmärrän kyllä mitä haet.Jan-Erik Andelin kirjoitti:Sinulla taitaa pikkuhiljaa olla kehittymässä skitsofreenikon tapa keskustella kielipolitiikasta keräämiesi meemien kanssa, vähän niin kuin eräs motellinpitäjä keskusteli muumioituneen äitinsä kanssa sillä aikaa kun tytöt olivat suihkussa. Väität ja vastaat itse, huomaatko?
Ensinnäkin, mielestäni synteesini siitä mitä ja miksi vastapuoli sanoo jotain on huomattavasti rationaalisempi kuin erinäiset väittämät siitä miksi minä muka olen sitä mieltä mitä olen. Oma näkemykseni nyt kuitenkin oikeasti perustuu väittämien leviämisen seuraamiselle ja sen pohdiskelevalle analyysille; minun henkilöni herjaaminen on, noh, aika puhtaasti vain herjaamista.
Ihan lähtökontaisesti en ymmärrä, miksi minä en saa rakentaa moista synteesiä "ruotsinkielisestä" argumentaatiosta, jos sinä saat assosioida minua tiettyyn elokuvaan tuosta vain. Ehkä et aina seuraa ehkä vähän turhankin sarkastisia viittauksiani, mutta se ei ole minun ongelmani.