Sampo Terho mukana tänään 24.3.

Tämä alue on avoin kaikille rekisteröityneille käyttäjille. Muille alueille voivat kirjoittaa vain yhdistyksen jäsenet.
Viesti
Julkaisija
JV Lehtonen

Sampo Terho mukana tänään 24.3.

#1 Lukematon viesti Kirjoittaja JV Lehtonen » 24.03.2015 12:01

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artik ... la/4932420
Kuumat nimet MTV3-kanavalla 24.3. kello 20-22

Ensi tiistaina MTV:n studiolla haastetaan joukko eduskuntavaalien "kuumia nimiä" eli tunnettuja ehdokkaita keskustelemaan Suomen tulevaisuudesta.

Puheenjohtajia ei tässä tentissä nähdä.

Mukana ovat Harry Hjallis Harkimo (kok), Jutta Urpilainen (sdp), Matti Vanhanen (kesk.), Sampo Terho (ps.), Jani Toivola (vihr.), Li Andersson (vas.), Jufo Peltomaa (rkp) ja Sari Essayah (kd.).
"
Nämä tulevat olemaan vaalit, joita käydään hyvin pitkälti myös sosiaalisessa mediassa. Nykyajan vaaleja ei voiteta kadunvarsimainoksilla, nykyajan vaalit voitetaan vaalikoneissa ja somessa!

Twitterissä kannattaa siis huomenna seurata ainakin seuraavia tilejä: @MTVUutiset, @MarkusKuisma, @Skenemies, @JariViljemaa, @SusannaTirkkone ja @MinttuPyrhonen.

Muista myös #vaalit2015!

NRR

Re: Sampo Terho mukana tänään 24.3.

#2 Lukematon viesti Kirjoittaja NRR » 24.03.2015 13:26

Ei ainakaan pääse Terho tivaamaan RKP:ltä pakkoruotsin perusteita, sillä RKP lähettää edustajakseen entisen Raptori-laulajan, joka ei pakkoa kannata:
Twitterbloggen uppdaterad 1.3.2015 med Jufo Peltomaas kommentar:

Jufo Peltomaa motiverar sin kandidatur i Sfp på följande sätt på Facebook:

Jag valde Sfp eftersom det är liberalt parti. Liberalt innebär bland annat att man tillåter avikande åsikter. Jag stöder till exempel inte den obligatoriska skolsvenskan, men ingen i Sfp har påtalat detta för mig. Det här är tolerans som jag storligen uppskattar.
Siis JF perustelee ehdokkuuttaan RKP:ssä näin: "Valitsin RKP:n koska se on liberaali puolue. Liberaalius mm. sallii poikkeavat mielipiteet. Minä esimerkiksi en tue pakollista kouluruotsia, mutta kukaan RKP:ssä ei ole kritisoinut minua tästä. Se on suvaitsevaisuutta, jota suuresti arvostan."

Niin että näin tuli RKP:stä liberaali ja suvaitsevainen puolue eikä pakkoruotsi ole enää vaaliteema...

JV Lehtonen

#3 Lukematon viesti Kirjoittaja JV Lehtonen » 24.03.2015 19:43

Minä esimerkiksi en tue pakollista kouluruotsia,
mutta kukaan RKP:ssä ei ole kritisoinut minua tästä. Se on suvaitsevaisuutta, jota suuresti arvostan."
Aika huvittava lausunto, kun samaan aikaan RKP ei suvaitse edes niitä,
jotka ajavat alueellisia kokeiluja kielivarannon laajentamiseksi..

"Uhratkaa englanti"

Hansa

#4 Lukematon viesti Kirjoittaja Hansa » 25.03.2015 09:25

http://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/18 ... pikimmiten

Hyvä kannanotto Sampolta.
Virkaruotsin vaatimuksen poistamiseen pitää keskittyä ensi vaalikaudella.

Sitä pitää myös Vapaan Kielivalinnan ja Suomalaisuuden Liiton ajaa kaikin voimin.

Vastaa Viestiin