Kuka tahansa, joka tunnistaa kriteerit täyttävän käytöksen.Hillevi Henanen kirjoitti:Sitten olen osasyyllinen. Minun asteikollani täällä ei ole yhtään sortajaa, kielirasistia tai natsia. Kaikilla on tavoitteena vapaa kielivalinta, ja kukin pyrkii siihen tyylillään, ja hyvä niin.
Myöskään muilla sivustoilla ei vastaani ole vielä tullut ketään, jota olisi tarvinnut natsitella, joten tämä ei koske ainoastaan näitä omia sivujamme.
Täällä ei ole ketään, jota toivoisin pois, enkä tunne kärsiväni perusteettomista sortaja- ja kielirasisti-leimoista kenenkään muun kirjoitusten takia. Ne leimat ovat meille tulleet luontaisetuina sinä päivänä kun tähän hommaan olemme ryhtyneet. Eikä siinä auta vaikka puhuisimme enkelten kielillä.
Kuka määrittää tällä sivustolla sortajan, kielirasistin, natsin - sinä, minä vai joku muu?
Rasismihan on sitä, että etnisen (tai eurooppalaisessa vähemmistöpolitiikassa myös kielellisen) ryhmän perusteella ihmisiä kohdellaan eriarvoisesti.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Rasismi
Voit itse tarkistaa, että eräät osoittamani kirjoittajat täyttävät kriteerit: he eivät ole valmiita kohtelemaan ruotsin kieltä ja ruotsinkielisiä yhdenvertaisin kriteerein. Nyt tiedät.