josta voi seurata ruotsinkielisen edunvalvontakoneiston hyökkäyksiä
suomalaisen vapautta vastaan..
Nyt itse Paavo Lipponen on aloittanut kampanjan kuntapäättäjien suuntaan,
jotta kunnissa ei lähdettäisi kuuntelemaan vanhempia ja kehittämään
kieltenopetusta ilman toisen kansalliskielen opiskeluvelvollisuutta..
Paavo Lipponenhan kunnostautui jo 2000-luvun alussa vapautta rakastavien simputtamisessaSpråkförsök med skolsvenskan begränsar ungas framtida jobbmöjligheter. Gunvor Kronman, vd för kulturcentret Hanaholmen och veteranpolitikern Paavo Lipponen har idag skickat ut ett gemensamt brev till alla 16 kommuner där Sannfinländarna vill starta regionala språkförsök med valbar skolsvenska.
estämällä yo-pakkoruotsin poistamisen..
Juuri Paavo Lipponen on se henkilö, joka sai minut kiinnostumaan taistelusta vapauden puolesta..
En ollut mitenkään erityisen aktiivinen asian suhteen ennen kuin luin ex-ministeri Raskin haastattelun..
siis sen, jossa hän kertoi Lipposen antaneen määräyksen hyllyttää uudistuksen yhdessä RKP:n kanssa..
Valitettavasti Lipponen ja Kronman eivät ole kartalla kokeiluasian suhteen, koska kokeiluehdotuksessa
nimenomaan taataan jokaiselle halukkaalle mahdollisuus lukea ruotsia.
Ketään ei siis vastoin omaa tai vanhempien tahtoa pakoteta luopumaan ruotsista..
Subjektiivinen oikeus ruotsiin jää, mutta velvollisuus poistuu!
http://kommuntorget.fi/kristina/2016/03/209/
När börjar det övriga civiliserade Finlands varningsklockor ringa?Vill vi i Finland att det bara ska finnas ett språk och att det språket ska vara finska? Vill vi inte längre höra till Norden?
Tror vi verkligen att vi kan klara oss ensamma i världen med bara finskan? I så fall har vi gjort en grov felbedömning.
No niin, juntit! Nyt teille on suoraan hevosen suusta asia kerrottu!
Kun et puhu ruotsia, koko maailma sulkeutuu sinulta.
Ja todellakin olet sivistymätön!!
Olen paljon nähnyt tässä vapaustaistelun varrella, mutta tällaiseen ei pysty edes Venäjän trollit!
OLEN JÄRKYTTYNYT!!