"Jokainen saa itse valita oman identiteettinsä", näinhän olemme täällä jo pitkään vaatineet ja kieltäytyneet hyväksymästä pakkoruotsia osaksi identiteettiämme, vaikka pakon puolustajat sitä kiihkeästi osaksi suomalaisuutta väittävät.
MUTTA nyt onkin Biaudetin kamppanjamestari napannut tämän sloganin propakko Biaudetin vaaliteemaksi.
Näin tehdään mustaa valkoiseksi.
Tuosta väittelystä, vaikka se onkin taltioitu ja jokainen voi tarkistaa tuloksen itse, ei tule jäämään jäljelle muuta kuin tämä EB:n totuus "pakkoruotsiväittelyn voitti pakkoruotsin kannattaja", ohittaen sen, että katsojista yli 80% näki hänen pakkoruotsin kannattajana hävinneen väittelyn ja että hänen "voittoargumenttinsa" oli se moneen kertaan virheelliseksi osoitettu "onhan meillä pakkomatematiikkaakin".
"Jokainen saa itse valita oman identiteettinsä"
-
Re: "Jokainen saa itse valita oman identiteettinsä"
Herra tuomari on itse aiemmin tainnut sanoa kannattavansa pakkoruotsia, koska siellä on rahat, joten onhan se pakko kannattaa. Lausuma taidettiin antaa Radio Rock´issa.
-
Hmm. Minulle "voittaja" on sivuseikka, koska se ei todista yhtään mitään.
En minä näe identiteetin korostamisessa mitään "mustaa valkoiseksi"- selittämistä,
vaan keskustelumahdollisuuden siitä, että myös meillä ruotsittomilla on oltava oikeus omaan identiteettiimme.
Onhan uskonnottomillakin oikeus omaan uskonnon poissulkevaan identiteettiin, vaikka asumme
kristityssä maassa. (kaksi kansankirkkoa ja vahva uskonnon kytkös valtioon- ja samalla uskonnonvapaus)
Jokaisella tulee olla oikeus omaan identiteettiin eli meillä suomenkielisillä tulee olla oikeus
ruotsittomaan, ruotsin poissulkevaan identiteettiin, ruotsin hylkäävään identiteettiin.
Hylätyksi tuleminen on narsistille pahin painajainen. Me hylkäämme heidät, koska emme enää kestä narsisteja.
Jokainen voi elämäänsä soveltaa tätä ohjetta: narsismia ja narsistia ei tarvitse sietää!!
Narsismin ja narsistin voi surutta sulkea elämästään!
Se, että me hylkäämme narsistin, ei estä narsistia toteuttamasta identiteettiään...
Me vain kieltäydymme olemasta tämän toiminnan välikappaleita, objekteja.
En minä näe identiteetin korostamisessa mitään "mustaa valkoiseksi"- selittämistä,
vaan keskustelumahdollisuuden siitä, että myös meillä ruotsittomilla on oltava oikeus omaan identiteettiimme.
Onhan uskonnottomillakin oikeus omaan uskonnon poissulkevaan identiteettiin, vaikka asumme
kristityssä maassa. (kaksi kansankirkkoa ja vahva uskonnon kytkös valtioon- ja samalla uskonnonvapaus)
Jokaisella tulee olla oikeus omaan identiteettiin eli meillä suomenkielisillä tulee olla oikeus
ruotsittomaan, ruotsin poissulkevaan identiteettiin, ruotsin hylkäävään identiteettiin.
Hylätyksi tuleminen on narsistille pahin painajainen. Me hylkäämme heidät, koska emme enää kestä narsisteja.
Jokainen voi elämäänsä soveltaa tätä ohjetta: narsismia ja narsistia ei tarvitse sietää!!
Narsismin ja narsistin voi surutta sulkea elämästään!
Se, että me hylkäämme narsistin, ei estä narsistia toteuttamasta identiteettiään...
Me vain kieltäydymme olemasta tämän toiminnan välikappaleita, objekteja.
-
Jos suomalaisesta "lähtee" ruotsinkielinen kulttuuri, niin mitä vajaaksi silloin suomalainen jää?
Voitteko nimetä muutaman ruotsinkielisten kulttuuriteon tai asian. Nyt en tarkoita jaettavia mitaleja.
Voitteko nimetä muutaman ruotsinkielisten kulttuuriteon tai asian. Nyt en tarkoita jaettavia mitaleja.