Vapaa kielivalinta ... Usarissa

Tämä alue on avoin kaikille rekisteröityneille käyttäjille. Muille alueille voivat kirjoittaa vain yhdistyksen jäsenet.
Viesti
Julkaisija
Hannu Jussi

Vapaa kielivalinta ... Usarissa

#1 Lukematon viesti Kirjoittaja Hannu Jussi » 21.09.2014 21:31

Vapaa kielivalinta tyhmentää

http://mikihoijer.puheenvuoro.uusisuomi ... litiikasta

Oho! Vastaisku valheineen.

- - - - -

Sivu onkin poistettu - hyvä!
Se oli siis Miki Höjerin kirjoitus.

jänkäkoira

Re: Vapaa kielivalinta ... Usarissa

#2 Lukematon viesti Kirjoittaja jänkäkoira » 21.09.2014 22:41

Jaska
Viesti:

#3 Lukematon viesti Kirjoittaja Jaska » 21.09.2014 23:21

jänkäkoira kirjoitti:löytyy vielä google cachellä:
http://webcache.googleusercontent.com/s ... litiikasta
Tallettakaa tuo kovalevyillenne todisteeksi, minä talletin jo. Tyyppi on kyllä niiiiin sokea...

jlo

#4 Lukematon viesti Kirjoittaja jlo » 22.09.2014 07:19

Kaukana ovat ajat jolloin kansalaiset valitsivat keskuudestaan virkamiehiä hoitamaan heidän kustannuksellaan yhteisiä asioita.

rationalisti

#5 Lukematon viesti Kirjoittaja rationalisti » 22.09.2014 08:48

Itse olisin enemmän sillä kannalla, ettei säilötä ja talletella tätä kirjoitusta. Tyhmyys ei ole rangaistavaa ja henkilö itsekin huomasi, mitä tuli tehtyä. Asia olisi eri, jos kyseinen henkilö olisi jossain korkeassa päättävässä asemassa, mutta yksityishenkilönä hänellä on mielestäni oikeus aivopierujensa takaisin ottoon.
En itse tunne yhtään ihmistä, joka olisi jättänyt vieraiden kielten oppimista vain englantiin
:lol:

Kaikki tuntemani (suomalaiset) ikätoverit ovat lukeneet ruotsia koulussa. Kertonee kielen valtaisasta suosiosta.

Jaska
Viesti:

#6 Lukematon viesti Kirjoittaja Jaska » 22.09.2014 14:00

rationalisti kirjoitti:Itse olisin enemmän sillä kannalla, ettei säilötä ja talletella tätä kirjoitusta. Tyhmyys ei ole rangaistavaa ja henkilö itsekin huomasi, mitä tuli tehtyä. Asia olisi eri, jos kyseinen henkilö olisi jossain korkeassa päättävässä asemassa, mutta yksityishenkilönä hänellä on mielestäni oikeus aivopierujensa takaisin ottoon.
Ei aivopierua saa päästämättömäksi, vaikka alkaisikin heti vinhasti tuulettaa... ;)
Minusta on tärkeää muistaa, mitä kukin on oikeasti ollut mieltä asiasta, jotta myöhempi bluffi (jos esim. tuo jolppi joskus pääsee eduskuntaan) voidaan paljastaa. Se että hän tuon jutun väsäsi ja jopa rohkeni julkaista, osoittaa että hän vakavissaan ajattelee niin. Luultavasti vain Uuden Suomen blogistien massiivisen kielivapausrintaman uhka sai hänet katumapäälle: hän olisi jäänyt melko yksin kommenttiosiossaan.
rationalisti kirjoitti:
En itse tunne yhtään ihmistä, joka olisi jättänyt vieraiden kielten oppimista vain englantiin
:lol:

Kaikki tuntemani (suomalaiset) ikätoverit ovat lukeneet ruotsia koulussa. Kertonee kielen valtaisasta suosiosta.
Niinpä! :lol:

Vastaa Viestiin