En ole käynyt täällä noin puoleen vuoteen joten en tiedä mikä Jan-Erikin status meidän suhteemme nykyään on, mutta jos hän oikeasti kirkkain silmin puhuu kaiken jälkeen "kouluruotsista" ja "ruotsinvastaisuudesta" niin lienee sitten pakko tunnustaa että olin väärässä hänen suhteensa kun oletin että hän ehkä jossain määrin jopa oli älyllisesti tavoitettavissa näissä meidän keskusteluissamme. Kyllähän hänelle täällä väännettiin kerta toisensa jälkeen rautalangasta se, että mikä se kanta täällä monella argumentoijalla oikeasti on. Ongelmakohdaksi ymmärtääkseni jäivät "identiteettikysymykset"; hän myönsi ainakin omalta kannaltani tärkeimmät asiat oleviksi siten kuin miten ne minulle olisivat ihan ok.Jaska kirjoitti:Hieman erikoista, että Jan-Erik kirjoittaa "kouluruotsista" ja "ruotsin vastaisuudesta". Eikö ruotsinkielisille todella voi kirjoittaa muuten kuin RKP:n ja Folktingetin propagandaa käyttäen? Vastustuksen kohteena on edelleenkin pakollinen ruotsi - se olisi ruotsiksi "obligatorisk svenska."
Ehkäpä hän sitten vain johti minua harhaan ihan pokkana. Pahoittelen että olin sinisilmäinen. Näinhän se taitaa monen pakkoruotsin kannattajan mielestä olla, että me emme ansaitse rehellisyyttä; meitä saa kohdella käytännössä ihan miten vain.